Torsdag 15/9

Jaha, ytterligare en dag i denna vecka som känns som två trots att den ännu inte är slut...
Det var skönt att få sovmorgon idag eftersom jag hade varit helt slut om jag hade behövt gå upp tidigt!

Jag går omkring och degar just nu, borde duscha så jag piggnar till, men... Frukost först kanske. Behöver ju hinna äta något innan jag går till jobbet sedan! Eller så tar jag med mig typ en sallad eller något och äter på eftermiddagen!

Det är lite intressant eftersom ibland då jag på något sätt frigör mina tankar inser jag vad dte är jag funderar på och brukar oftast ta mig en ordentlig funderare på huruvida min tanke var bra eller inte.

Det här med att messa är ett bra exempel.
Igår skrev jag
ju om det två gånger och efter båda dessa gånger har jag liksom ångrat mig och insett hur fel det skulle bli!
Nej, det är upp till honom, annars ses vi om några veckor på en fest.

Behöver lite mer viljestyrka än jag besitter, men jag har faktiskt klarat mig hittills och jag tror inte det ska vara några problem!
Det är en bit mellan tangentbordet och bokstäverna som ska tryckas in på mobilen... Lagom långt eftersom jag hinner ångra mig på vägen! :-)

Nej, jag ska inte göra det!
Men om jag övar lite tankeöverföring kanske x får ett behov av att messa mig?! ;-)

Kommentarer:
Postat av: JR

Hmm, nu är det sånt där mesande igen? Eller? Huromhelst - lycka till med "mes(s)andet"!

2005-09-15 @ 13:41:20
Postat av: emmaria

Ja, jag erkänner jag mesar! Men det kanske är rätt nu efter att jag redan varit väldigt modig. Eller?

Åh, shit, jag är en sån mes! :-)

Men handen på hjärtat om du var x, vad skulle du tycka då, seriöst?!

Postat av: JR

Hmm, svårt att analysera, men: Om jag var X och fick ett SMS av dig, och jag var lite intresserad, skulle jag naturligtvis svara på det, kanske ge en antydan om att jag är intresserad... och inte tycka att det var stalking.

Frågan är nu om X är det. Har du fått någon indikation på det? Annars måste du försöka ta reda på det...

Skicka om inte annat ett SMS och fråga hur det är med honom. Det är alltid trevligt när någon visar intresse, även om man inte själv är intresserad. Så det är en "WIN/WIN situation" som man säger :)

2005-09-18 @ 16:07:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits