Vill ligga kvar i sängen!

Onsdag den 14/9, kunde lika gärna varit 14:e november om man tittar ut.
Regn, blåst och uschigt väder! :-(

Eftersom jag känner mig själv ganska bra vet jag att det kommer behövas ganska mycket viljestyrka för att INTE göra det som det kliar i mina fingrar att göra...
Någon som vill gissa vad det handlar om?!
Jepp, SMS-skickande.... Till x.
Som jag absolut inte under några som helst förutsättningar får göra!!!

Men å som jag vill! Fast bara just nu och jag vet att jag skulle ändra mig så snart jag tryckt på skicka.

Såna här dagar finns det nämligen bara en sak jag vill göra och det är att tillsammans med någon trevlig person, av det manliga könet, ligga i sängen/på soffan och bara mysa.
Finns det något bättre?!

Det finns bara en sak jag kan göra för att lätta på detta, keep busy!

Och det lär nog inte bli så svårt. Ska strax iväg på ett ärende, hem igen för att äta lunch och sedan iväg till jobbet. Sedan ska jag ner till nästa jobb och därefter, då klockan är runt nio, då ska jag bege mig hem igen! Åh, tänk vad mysigt om någon hade fått den trevliga tanken att hämta mig på jobbet ikväll... :-)
Allra helst en snygg kille, hmm, x kanske?! ;-)

Ojoj, vad har jag drömt om inatt eftersom jag inte kan få x ur skallen? Fast det är nog vädret som spökar, det är helt löjligt vad det gör för mitt känslomässiga välbefinnande!

Dags för frukost!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits