att SMS:a eller inte

det är frågan!

Börjar fundera på att messa x igen. Fast kanske på fredag eller lördag. Typ något om helgen och återknyta till kryssningen.
Fats egentligen borde jag låta honom messa mig, men jag vill ju höra något från honom.

något neutralt bara, fast jag får ju inte stalka, fast dte är väl ingen risk, men jag vill itne han ska tro att jag är helt på bara för att vi hånglade sist. Jag vill vara cool men jag kan inte!

Jag vill hångla!! Med x!!

Varför måste killen vara himla snygg att se på och mysig att hångla med?!
Varför, varför?!


Snälla ge mig råd!!!

Ska jag messa och riskera stalkingkänsla hos honom, eller ska jag chansa, eller ska jag slänga in mobilen i garderoben och låsa dörren?!

Kommentarer:
Postat av: Karro

Det finns inget mer oattraktivt än en tjej som är för "på", tycker jag. Tänk tvärtom, om en kille ligger i för mycket känns det inte speciellt spännande. Och med detta menar jag inget illa! Ligg lite lågt så tror jag du blir mer intressant ;)

2005-09-15 @ 07:53:28
Postat av: Emmaria

Tack för tipset, det lutar nog åt det faktiskt. Vill ju inte skrämma bort honom...

Postat av: Karro har fel

Karro, låt mig tänka. Du är brud och tänker att du vet vad män tycker är attraktivt? Ett sms efter hångel är knappast stalking, det är snarare ett fint mellanskikt mellan flirt och vanlig sympati. Det löser sig, jag lovar.

2005-09-17 @ 03:40:15
Postat av: Emmaria

Haha, tack för det tipset! Har ännu inte skickat något, men jag får väl se hur länge jag kan hålla mig... Min viljestyrka är väl sådär. Pendlar mellan att tänka att det bara var hångel men även att det var ett hemskt trevligt hångel som gärna får hända lite oftare under mer ordnade former!

2005-09-17 @ 10:50:02
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits