utmaning 1

Dags att ta tag i utmaningar igen. Fashionable gossip vill veta hur jag sminkar mig varje dag.
Det är inte mycket att skryta om men såhär gör jag.

1. börjar alltid med att skölja ansiktet med vatten, tvättar ordentligt på kvällen. Smörjer sedan Niveas
Aqua fresh runt ögonen och Tea tree Oil i ansiktet.
2. sveper med L'Oreals solpuder i ansiktet. Jepp under vinter också, vad "experter" än säger om det..
3. Mascara, Long Pretty Lashes från Clinique och ibland fyller jag svagt i ögonfransraden med penna från L'Oreal.
4. Om jag är mörk under ögon försöker jag täcka med pensel-penna från L'Oreal.
5. Avslutar med lite rouge från Isadora.

That's all. Här syns bilder på mitt smink.

Kommentarer:
Postat av: Emmasvärld

Du är utmanad!

Postat av: Emmaria

Just dte ja, den där utamingen. Ska ta tag i! Lovar :)

2006-11-16 @ 14:42:24
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits