Utmaning: mitt smink

Jag blev utmanad av Emma att visa mitt smink. Eftersom jag inte är någon smink-person blev det inte så mycket, men här kommer de produkter som blir användna då och då av mig.


Bild1. Min necessär som jag fyndade på NK förra sommaren. Den är rosa med röda körsbär på och glittrar. Jättesöt!

Bild2. Från vänster:
- puderborste, iD Makeup
- concealer penna, L'Oreal
- eyeliner(penna), L'Oreal
- flytande eyliner, L'Oreal
- mascara Long Pretty Lashes, Clinique
- stor rougeborste, vet ej..

Bild3. Från vänster:
- ögonskuggepalett, Lancome
- rouge, Isadora
- solpuder/rouge, L'Oreal
- puder, iD makeup

Ojdå, det ser ut att vara ganska mycket ändå.. Men vardagsvis använder jag eyeliner(pennan), mascara och rouge. Lite concealer mot mörka fläckar och solpuder för att fräscha upp mig om jag är trött.
Egentligen gillar jag inte ögonskugga, men ibland blir det en skätt omd et är party. Använder också ögonskugga från MAC, men de glömde jag på fotot. Eftersom jag är känslig i huden kan jag inte använda alla märken och de här fungerar för mig. Jag bryr mig inte om vare sig det är billigast på H&M eller dyrast från NK Cosmetics. Det som passar min hud får plats i min necessär!



Kommentarer:
Postat av: emma

vi sminkar oss lika på dagarna. hehe. men kul att se ditt smink.

Postat av: Emmaria

Alldeles lagom med andra ord :)
Ja dte är kul att se vad som finns i ens gömmor!

2006-09-26 @ 20:55:18
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: bjqcolyan yetujnzs

gsbtkljr tfgra zismcqwh zctqspmnv qdegpvs yahuc xdlqyc

2006-12-31 @ 20:29:50
URL: http://www.avnjlr.wrafnul.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits