dramatic eller natural

Jag är inget fan av flera lager smink, känner mig inte bekväm i foundation, puder och rouge.
Jag håller mig till rouge, det funkar bra. Detta ämne har jag skrivit om
tidigare, men här tänkte jag visa på skillnaden i hur strjärnorna kan se ut.
Scarletts naturliga* bild gillar jag mycket mer än den med tung kvälls make-up. Här hittar man andra stjärnor som Teri, Beyonce, Mischa och Ashley. Jag tycker att majoriteten är snyggast på den naturliga bilden även om de är söta med kvällsmake i de flesta fallen också.
18534-2037

*tilläggas bör att naturligt innebär minst lika mycket smink som jag har dagligen.



bild people.com

Kommentarer:
Postat av: v

jag tycker att scarlett var lika fin på båda bilderna :) men du hade rätt om de andra, de såg _verkligen_ mkt bättre ut med naturligt smink!

2006-04-06 @ 16:55:56
Postat av: Janju

Naturligt smink är vackrare och man ser fräschare ut! Scarlett var jättesöt. :)

Postat av: Emmaria

v: jo, jag gillar också henne på den vänstra, men jag föredrar ändå den lättare sminkningen.

Janju: Det tycker jag med! Ja hon är oftast väldigt söt :)

2006-04-06 @ 21:55:41
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Anonym

men hon har säkert foundation och puder på den naturliga bilden också

2006-05-25 @ 12:50:45
Postat av: Janina

alla ser ut som pundare när dom har kvälls-makeupen på ju, ser ju förjävligt ut.

2007-11-23 @ 08:54:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits