Dejter, typ...

Skrev förut om en incident som inträffade i början av en dejt. Det fick mig att fundera lite och så kom jag på några fler dåliga dejter, typ eller vad jag nu ska kalla det...

Kille F träffade jag ute en kväll för flera år sedan. Det blev väl lite hångel och sedan följde han mig till min kompis. Till saken hör att han i gatlyktornas sken inte såg ett dugg bra ut och tröjan jag inne på stället tyckt var charmig, vara bara urtöntig.
Anyhow han följde mig till min kompis, som visade sig vara en efterfest där jag slutade i famnen på en annan kille, men det är en helt annan historia!
Jag och F bytte nummer och någon dag senare började messandet. Det kunde komma en tre-fyra stycken innan jag hann svara på det första, jag är oftast ganska snabb på att svara (alldeles för artig).
Sedan "tvingade" han sig på mig. Jag satt och pluggade på ett kafé och han skulle absolut komma förbi och snacka en kort stund.
Sagt och gjort, han kom och vi snackade lite. Observera lite! Killen hade ingen känsla för samtalsämnen och det var ganska trögt att hitta på saker att tala om.
Att vi varvarandras motpoler tyckte jag var pinsamt tydligt och hoppades innerligt att han kände detsamma. Men nej, tre gånger gick han för att fylla på p-automaten. VIlket i sig var ganska märkligt...
Sedan fortsatte han messa efter det tills jag fick iväg ett feging mess som sade att jag inte var intresserad.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits