Böcker... igen!

Nu har jag insett att det jag skrev igår är fel. Vänninan är första boken, så jag har läst alla böckerna i helt fel ordning. Men vad tusan...
Sedan har jag upptäckt en annan sak. En person är genomgående i alla böcker, sånt tycker jag är lite roligt. Speciellt eftersom man får olika bilder av henne från olika karaktärers synsätt.
Men, i Vänninan och O.S.A. nämns en person vid olika namn. Hmm... Lite märkligt.
Vill inte skriva för utförligt eftersom jag säkert skulle avslöja något som en person som inte läst, men vill läsa, böckerna inte vill veta..
Lite småkonstigt i alla fall!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

ingrid, axels fru!
hon heter både ingrid & henrietta...

2005-10-10 @ 16:54:20
Postat av: Emmaria

Precis! Men är inte det lite märkligt, att byta namn på en karaktär?! Eller är det bara jag som tycker det?

Postat av: Emmaria

Och nu kallades hon Henrietta igen... Hmm, detta blir bara konstigare!

2005-10-10 @ 19:43:52
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits