Söndag kväll

Kan inte bestämma mig för om jag mår helkass eller bara lite småkrasslig.
Just nu känns det som småkrasslig, men för en stund sedan var det helkass.
Det enklaste svaret på detta är: Gå och lägg dig!
Efter alldeles för många koppar té och lite söndagsmysande med popcorn så är jag redo att göra ett försök!

Började läsa Vänninan och insåg att jag läst alla tre Denise Rudbergs böckerna i fel ordning. Eller ja, jag läste faktiskt hennes första först, men sedan hoppade jag till nummer tre och är nu alltså på tvåan. Men vad tusan, de är ju suveräna! Tar liten stund innan jag är inne i dem, men sedan är jag helt hooked!
Helt, fullständigt och totalt fast! Kan nästan inte släppa boken innan den är slut. Lite oroväckande ftersom jag kommer att behöva min beauty-sleep inatt! Varje natt egentligen, men natten till måndag brukar vara svår....

Nu ska jag rota i garderoben så att jag slipper tveka imorgon när jag med grus i ögonen ska kasta på mig något snyggt och matchat som jag sedan kommer vara bekväm i hela dagen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits