Beautysleep

Dags för min skörd av beauty sleep. Något jag inte fått särskilt mycket av det senaste... Har inte kunnat somna på kvällen, väldigt jobbigt!
Tänkte se om jag hittar lite söta kläder att sova i. Typ linnen med matchande hipsters/boxershorts/shorts. Jag är inte direkt den som man hittar sovandes i negligé... Jag trivs inte i det, de är oftast i slinkiga material och då glider jag bara runt i sängen. Har testat ett par gånger, hade dessutom en sidenpyamas en gång som ledde till att jag ramlade ur sängen! Jepp det var pinsamt och snacka om chock!

Skrev
tidigare om att jag fallit för reklamen och inhandlat Visine. Efter en hel dags användande, eller rättare sagt 1-2 droppar i vardera ögat vid tolv, kan jag konstatera att de hjälper mig!
Nu, 11 timmar senare börjar mina ögon bli lite trötta, men det står att man kan ta både morgon och kväll.. Så det är inte så konstigt.

Kontentan är att jag är mycket nöjd och rekomenderar det till andra som har trötta ögon!

Jag köpte pipetter, engångsförpackning, eftersom flaskan bara håller en månad och jag hoppas slippa ta varje dag... Det fnns flera olika varianter, men har man som mig symptomen trötthet av för mycket arbete framför en datorskärm, läsande eller kanske bilkörning så bör man välja för Trötta ögon.
Eller fråga för bästa hjälp! Det gjorde jag :-)

Kommentarer:
Postat av: Frida

oo, det skall jag testa! :)

Postat av: emmaria

Gör det! :-)

2005-11-10 @ 09:10:00
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits