Trött, härligt, ögon

Vaknade och var verkligen hur trött som helst. Sov längre än jag borde, men det var bara ljusbheandling jag skulle på så det krävdes ingen direkt klädsel eller tillfixning. Borsten genom håret, sättas upp med ett spänne, på med jeans kofta och dunväst, ta väskan och ut genom dörren!

Hann med rätt vagn och allt, tack och lov :-)

Vädret var jättehärligt vilket gjorde att jag sakta men säkert piggnade till. Tänk vad det gör för mitt sinne....
Har nu en sån där härlig känsla i kroppen och jag hoppas för allt i världen att inget kommer att förstöra det.

Gick in på apoteket när jag gick hem och köpte Visine. Jepp jag har total fallit för tv-reklamen.
Men det senaste året har jag haft jobbigt med trötta ögon utan att förstå vad det är. Så nu ska jag testa. Resultatet kommer senare.


Kommentarer:
Postat av: Emily

Hur funkade Visine ?
Skulle eventuellt också köpa det för mina trötta ögon nuförtiden ;)

2005-11-09 @ 20:47:57
Postat av: Emmaria

Jag tyckte absolut det funkade.
Tog en-två droppar i vadera ögat innan jag gick till jobbet och har inte haft några besvär alls! Visst kände mini-lite sveda först, men det gick bort på en halv minut kanske...
Jag köpte för trötta ögon och i varianten pipetter eftersom en försluten pipett håller längre. En flaska håller i en månad och det känns sådär...

Men testa för jag tycker absolut att det funkade!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits