sova

Skrev efter helgens händelser om att sova med någon man inte brukar sova med. Vad jag nämnde var snygg-sova. Något jag dessvärre är väldigt bra på, får jag hoppas iallafall eftersom jag sällan får mycket sömn vid just dessa tillfällen!

Sitter nu och surfar, varför förstår jag egentligen inte eftersom jag är svintrött och borde sova!
Men trots det hamnade jag påAftonbladet och läste en krönika av Ronnie Sandahl. Tyckte en sak han skrev kändes så klockren. Nämligen:

"Jag är utmattad. Önskar att jag kunde säga att jag legat vaken för att jag ville se Cecilia sova. När sanningen är att jag var för spänd, för nervös för att över huvud taget kunna somna."

Så himla rätt! Åhh jag önskar att jag fick snygg-sova med X i helgen också! :) För ju oftare jag snygg.sover med honom, desto snarare kan jag verkligen njuta av att dela säng med honom. Vi måste bara komma överens om vem som faktiskt ska få ha täcket ;)

As if! Nu drar min tankar bort med mig igen. Kom tillbaka till verkligheten Emmaria! Långt ifrån att faktiskt sova med honom snart igen.

Men nu ska jag slänga mig i sängen och kanske drömma lite om X. Får väl hålla mig till det so far...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits