hook up

Okej, så jag hooked up med X inatt. Kanske inte världens smartaste grej egentligen, men nåväl, där alkohol går in går vettet ut. Fasen vad jobbig jag är! Varför var jag tvungen att göra sådär?!
Alla hade gått från festen och så skickade jag ett sms, självklart svarade han och så gick det som det gick...
Jag gillar ju att sova med någon så på det viset var det trevligt, men när man inte känner någon så bra tycker jag det är lite jobbigt att sova. Killar verkar sällan ha det problemet, de sover som en stock, men jag har jättesvårt för det!
Ligger och spänner mig typ, folk snackar om snygg-sex, jag snackar snygg-sova! :) haha...

Jag ska under inga omständigheter ringa eller messa honom nu. Då kommer jag skämma ut mig och han kommer antagligen tro att jag är helt nere i honom. Men han verkade ändå inte helt off idag, men den killen är ganska svårtydd!
Killar!

Ibland undrar jag om jag har någon slags manlig gen i mig, eller handlar det om bekräftelse. Alltså som singel vill jag ha bekräftelse ibland (det vill väl alla iofs) men det är svårare då. I ett förhållande får man det oftare och lättare (om man inte träffar sega norrlänningar förstås, no offence).

Tänk såhär, sätt i hop de två mest krångliga personer som har svårt att öppna sig och lita på andra, det är jag och X. Dödsdömt!
Men å andra sidan tror jag inte han ser mig på det viset... Dessvärre, men jag har ingen annan att skylla på förutom mig.
Måste nog inse He's not that into you! Det är nog den hårda sanningen.
Men just nu känner jag inget sådär, utan om jag träffat K har jag mer sprittande känslor i kroppen. Han får fram de där kär-känslorna, men med X har det aldrig blivit på det viset...


Uppdatering: Börjar bli lite orolig över om X berättar om detta för våra gemensamma kompisar. För som det är nu vet ju ingen, tror jag iallafall. Fast man vet ju adlrig, vet inte var de andra tog vägen igår, de kanske gick med X. Oh no.... Jaja, jag lär få höra det om det är på det viset!

Kommentarer:
Postat av: Helena

Skönt och veta att det inte bara är jag som vill snygg-sova bredvid en kille man inte känner så väl :)

2005-12-04 @ 13:09:28
Postat av: Emmaria

Haha, jag säger detsamma, vad skönt att inte bara jag snygg-sover... :D
Men visst är det ganska befriande när man sedan kan sova ordentligt, då blir det riktigt mysigt, innan kan man inte njuta av det...

Postat av: Mocorn

Snygg-sova.. du, det där känner jag igen som kille. I mitt fall somnade tjejen som en stock och jag låg kvar och tittade upp i taket och hade ångest inför morgondagen. Vad säger man? sk man som kille fixa frukost på sängen? Jag kände ju inte henne så värst bra.. kan jag komma undan med att dra innan hon vaknar? nej, det blir nog bara fel.. Det slutade med att vi vaknade tilsammans (tror hon än idag) och gick å handlade frukostflingor tilsammans.
I affären tog hon min hand och det fick mig undra om hon kanske började få lite känslor ändå.

Efteråt slutade hon svara på sms och telefon och när jag äntligen fick tag på henne och frågade vad som stod på, svarade hon att hon trodde jag var kär i henne?! .. jag var tvungen att skratta lite och försäkra henne om att det var lugnt, då blev hon världens gosigaste igen.. ni tjejer är inte så enkla ibland alltså ;)
- Mo

2005-12-04 @ 13:33:01
URL: http://mocorn.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja, men innan man har kommit till det "stadiet" så är det väldigt jobbigt. En natt kan vara grymt jobbig med en person man inte känner så bra. Det är verkligen krävande att snygg sova ;)
Kroppen vill bara inte slappna av..

2005-12-04 @ 13:40:17
URL: http://helejna85.blogg.se/
Postat av: Emmaria

Mocorn: Haha, så killar har också samma grej? Fast egentligen kanske det alltid är en person som är sådan och det handlar inte om tjejen eller killen utan att en är på det viset.
Oj, fixa frukost på sängen?! Det var inte illa att du ens tänkte det. Det har jag nog inte varit med om, som jag vet om iallafall.

Jodå vi tjejer är cokså knepiga, precis som ni killar! Det är väl samma där, man reagerar på samma grejer men ibland är det den enes tur och nästa gång den andra. Man vet ju själv hur man reagerar om man tror någon känner mer än någon annan!
Men ni gick alltså helt enkelt tillbaka till det mysiga när ni rett ut att ingen hade mer känslor än den andra... Det var nåt nytt. :) Men bra!

2005-12-04 @ 13:40:51
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Helena

Ja, visst är det så. Men tills man har kommit till det "stadiet" så är det grymt jobbigt. En natt med någon man känner är krävande, de är inte lätt att snygg sova :)

2005-12-04 @ 13:44:57
URL: http://helejna85.blogg.se/
Postat av: Helena

Oj. råkade skriva två gånger nu.. trodde att mitt första inte kommit med :)

2005-12-04 @ 13:45:36
Postat av: Emmaria

Helena: Vet precis vad du menar, har det färskt i minnet ;)
Minns när jag började träffa ett ex för något år sedan och i början kunde jag verkligen inte sova med honom. Och den första tiden sov vi ihop riktigt mycket och jag skulle till jobbet och var helt slut. Lite jobbigt, men sedan blev jag bekväm med honom och då blev det tvärtom, då sov jag underbart gott!

2005-12-04 @ 13:45:48
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Emmaria

Helena, det är lugnt, den verkar lite långsam idag... Måste updatera sidan hela tiden för att se nya inlägg. Många som bloggar kanske...

2005-12-04 @ 13:48:30
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Helena

Vi får ta och jobba på det här med att kunna sova bredvid någon :)
För helt ärligt, jag blir helt slut efter en sån natt, jag kan bara inte slappna av :)

2005-12-04 @ 22:13:24
URL: http://helejna85.blogg.se
Postat av: Emmaria

Ja vi får helt enkelt göra det oftare ;) Jag blir också helt slut, den här dagen har varit låång. Men trevligt att ha det i bakuhuvudet ändå. Om han bara var min... Fast han är en sån strulpelle så jag vet inte. Men jag kan tänka mig att öva att sova bredvid honom :D

2005-12-04 @ 23:00:58
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Mocorn

Vi får ta och jobba på det här med att kunna sova bredvid någon :)

2005-12-05 @ 01:37:05
URL: http://mocorn.blogg.se/
Postat av: Emmaria

Ja vi får väl offra oss och försöka öva på det ;)

2005-12-05 @ 08:58:20
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Helena

Öva kan man alltid göra :) Om de är något som inte är riktigt som man vill, så lär man öva :)

2005-12-05 @ 17:32:36
URL: http://helejna85.blogg.se
Postat av: Emmaria

Practise makes perfect :)

2005-12-05 @ 19:46:37
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits