söndag

Ljuvlig söndag! Himla varmt har det varit idag. Har suttit i bikiniöverdel och shorts. Väldigt läigt visserligen men det gick utan den minsta antydan till kyla. Love it! Måste hitta ny spf att ha i ansiktet, den jag använt nu luktar inte gott och det tycker jag spf ska göra :) Imorgon är det jag som tar fram några andra skor. Fick nämligen ont i min fot (samma som jag haft till och från sedan 2000 när jag ramlade på en klubb i Florens) och kan just nu bara använda mina vita Reebok skor. De har fått stå ut en del, tror faktiskt det är dags att investera i ett par nya. Men det känns trist att alltid ha gympaskor, vill ha kjol/klänning så jag hoppas några andra skor kan komma överens med min fot.


Söt kjol på en tjej med grymt bra stil. Även om den ibland är lite för modig för min smak...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits