City

Såg nya The City-avsnittet förut när jag kom hem. Jag gillar det! Men (och nu känner jag mig som Tony Irving bla) det stör mig hur "karaktärer" flyttar mellan The Hills och The City, som om tittarna inte märker det?! Det är ju samma målgrupp...

bild mtv.com

Exempel 1: Roxie. Kompis med Stephanie i The Hills, syntes inte så mycket, var mest otrevlig och tyken! Vips så är hon Whitneys bästis och de "känner" varandra från High school och är nu rommies. Ehh, It doesn't add up!

Exempel 2: (inte lika tydligt dock). En kille Lauren dejtade en gång i The Hills, som sedan sålde sin story till en tidning och ännu senare dök upp i bortklippta scener (har jag för mig) där han ville "förklara" sig. Lauren var mest besviken... Nu dök han upp på Roxies fest, ska vi gissa att han ska dejta någon av de andra nu?!


Nä det känns lite gjort det här med fejkade vänskaper och dejter, jobbhistorierna är däremot kul, säkert lika fabriserade, men mer underhållande!

Puh, det där tycker jag. Tv-nörd! Jag vet!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits