tisdag

Har inte varit här sedan i fredags.. Helgen var riktigt bra! Var nere på landet, satt i solen och njöt i lördags. Sedan såg jag Coco - Avant Chanel. Himla bra! Efter det blev det drink på Tranquilo, himla schysst ställe! Söndagen var fullspäckad med tennis, promenad i solen vid havet, en sväng i stan och sedan åkte jag och mamma för att titta in hos mormor (hon bor på äldreboende) och sedan hjälpte vi farfar flytta in i samma boende. Nu har jag alla tre i samma hus fast på olika våningar. Kvällen avslutades med middag på pub i Linné.

Tyvärr började gårdagen mindre bra, jag fick en allergisk reaktion av penicillinet jag ätit för min sjukdom. Idag är jag helt slut! Det är väldigt jobbigt psykiskt, för jag var så rädd över hur det skulle utvecklas, samt medicinerna gör mig trött! Just another story in Emmas life...


Kommentarer:
Postat av: Hilda

Usch vad jobbigt, hoppas du snart mår bättre!

2009-10-22 @ 13:56:15
Postat av: Emmaria

Tack!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits