not so much MET

Inatt hölls alltså den årliga Costume Institute Gala at the Metropolitan Museum of Art. Några måste ju dessvärre rankas som den jag inte gillar så värst och här kommer de.
Söta Leighton Meester som brukar passa i det mesta, hur tänkte de här?! Förstår inte att hon lät sig bli klädd i det här, jag hoppas nämligen att hon inte valt det själv! Håret till den där ensamblen, nej ingen hit.
Rihanna är säkert cool och vågad i mångas tycken, men i min ögon ser hon inte alls cool ut. Nej, hon kan ju bära upp så mycket, men inte den här kostymen!


Mary-Kate ser vintage ut, men jag gillar det inte. Rachel Weisz klänning kunde vara fin, men det gula nertill och sminkningen?! Nej ingen hit. Vad gäller Madonna så vinner hon det stora sämst klädda priset från mig. Hur tänkte de där?! Eller var det så att Madonna valde ut det och ingen vågar säga emot henne? Inte helt otroligt...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits