Lovely at the Met

Det fanns många vackra kreationer som fick vandra på röda mattan på Costume Institute Gala at the Metropolitan Museum of Art inatt. Några mer fullträffar än andra.
Ashley bar sitt eget märke The Row och såg elegant vacker ut i sin hellånga vita klänning med öppen rygg. Kul att hon hade med sig pojkvännen Justin också! Kate bar en klänning som påminner lite om Carries i Paris-avsnittet. Vacker. Anne Hathaway var fin, men lite för mycket hår tycker jag allt..

Diane och Joshua är ett av mina favorit kändispar och de såg söta ut, som vanligt, på galan. Diane bar en kort Chanel klänning.

Claire, Eva och Ivanka var fina i lite mer diskreta färger.

Jessica och Justin posade tillsammans, något man sällan ser. Jag gillar Jessicas röda Atelier Versace klänning, men det verkar vara många andra som inte tycker att hon bär upp den... Den andra Jessica, med efternamn Alba, var också fin. Fast jag tycker hon var lite trist i svarta heltäckande strumpbyxor! Det är ju maj nu!

Blake såg fräsch ut i sin blågröna klänning. Jag är inte superförtjust i slitsar, men färgen är riktigt fin! Hennes hår och sminkning är väldigt fin så jag tittar hellre på den lilla bilden där slitsen inte är lika tydlig..

Rachel bar Bally by Brian Atwood och den klänningen passar henne utmärkt. Jag hade tyckt det var roligt i en lite mer vågad klänning eller framförallt en hellång klänning, men hon ser fin ut! Kul att hon förresten har fått en kolumn i InStyle. Nästan så jag ska köpa det första numret med hennes kolumn. som är det numret som är ute nu (tror jag) i USA.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits