lördag

Lördag, helg och solen skiner. Skrivandet fortsätter. Försöker att inte tänka så mycket annat utan skriva, formulera och slipa. Tänker jag massa annat så blir jag galet stressad. Förkylningen fortsätter att ta sitt strypgrepp om mig.. Sakta men säkert bockar den av delar av kroppen som fångar. Ska få landluft idag, tackar för laptop och mobilt bredband, vad gjorde folk innan det?! Satt inne, fast vid sina datorer antar jag, men jag vill inte vara låst vid plats, då låser sig knoppen också. Hoppas ni har en fin lördag, jag bara skriver på jag..

Kommentarer:
Postat av: Elle

Hon är vackrast i världen!!! :)



"Förkylningen fortsätter att ta sitt strypgrepp om mig.. " - Gillade den meningen, klyftigt uttryckt! :P

krya på dig.

Postat av: Elle

Hon är vackrast i världen!!! :)



"Förkylningen fortsätter att ta sitt strypgrepp om mig.. " - Gillade den meningen. klyftigt uttryck haha, krya på dig.

2009-05-18 @ 20:45:53
URL: http://runawaytrainnevergoingback.blogg.se/
Postat av: Emmaria

Ja visst är hon! :)



Haha, ibland får man till det!

2009-05-19 @ 14:44:02
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits