Lauren

Lauren har verkligen långt hår! Inte äkta förvisso, men fint är det. Spana in hennes orange band som är ett önskeband. Jag har käst om det förut men såg igår hos Engla att KyssJohanna säljer dem. Jag har en variant på min arm just nu, fast det är mer något som jag fått berätta och inte alls lika "uttalat". Den ska man ha i ett år och ta av då tiden gått och så ska önskningen gå i uppfyllelse.

Armbandet ska viras två varv kring handleden och knyt tre knutar, en per önskning. Sedan ska du bära det tills det faller av av sig själv och då ska önskningarna gå i uppfyllelse. Brazilet heter de.

bild kyssjohanna.jetshop.se/

Kommentarer:
Postat av: Nina

Hon har så fint hår´o dedär armbanden är ju coola!

Postat av: Emmaria

Verkligen fint hår! Tycker också de är coola :)

2009-05-15 @ 10:20:28
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits