tisdag

Tisdag, känns mer som onsdag eller torsdag i min kropp. Varför vet jag inte... Har lite huvudvärk och funderar på en massa saker idag. Saker som jag vill ska bli bra, helst igår. FÖrutom pluggande har jag hängt med en kompis idag. Jag har passat hennes lilla dotter då hon friserade sig. Dottern är så söt, vi gick omkring lite. Hon är bara tio månader så det blev inga djupa samtal, men hon är mysig. Kul att vara lite nära, de senaste gångerna jag träffat henne har hon fått gå och lägga sig nästan genast.

Mycket barn idag, pratade med min brorson som ville att jag skulle komma och flytta på tisdvisaren. Mitt hjärta värker efter honom när han säger att jag ska komma dit nu. Han är i fjällen nämligen.. Det är himla mysigt att kunna prata i telefon med honom! Ibland lägger han på, men när han inte gör det så :)

Soft tisdag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits