status

Har knappt rört mig sedan sist. Pinsamt men sant. Vill inte somna för då lär jag sova länge, lär nog somna i soffan någon gång under kvällen. Imorgon blir det girls-night. Ska bli trevligt.

Nu har jag på Mtv och Life of Ryan. Vanligtvis är han skate-killen Ryan riktigt söt mot sin lillebror. Känner igen mig en del i deras relation. Väldigt nära precis som med min egen storebror. När jag föddes blev min bror så glad så glad. Anyhow blir jag alltid så glad över fina syskonrelationer. Vill ju att andra ska ha samma fina bror som jag har! Fast inte min såklart! Säger ibland till honom att vi måste lova att hålla ihop även när vi är 50-60 år. Men det tror jag faktiskt vi kommer göra!

En knasig sak, när jag är trött på det här viset så blir jag alldeles rosig om kinderna...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits