lättnad

VIlken lättnad, nu är båda rapporterna inlämnade. Jag är svintrött och inte alls på bra humör. En incident i skolan fick mig att grina till ordentligt. Jag fattar faktiskt inte hur vissa fungerar ibland...

Nu ligger jag i soffan, en filt över benen och tv:n på. Riktigt slapp-Emma! Ett dygn får jag slappa, sedan blir det operation storstädning hemma och så mer plugg förstås... A never ending story.
Vad jag försökte skriva igår, men verkligen inte går att förstå om man inte är i mina tankar förstås. När min uppsats drar igång på allvar är det planering och framförhållning som gäller. Ska nog fixa lite lappar på speglar och kylskåp, som påminnelse!

Snön smälter förresten, men det kan inte gå fort nog ju..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits