kreativ

Den här dagen var bra. Föreläsningen var intressant, dock är jag lite för fokuserad på uppsatsarbetet för att kunna fokusera på mina andra kurs just nu. Fick tillfälle att utbyta några ord med min handledare och fick även veta att deadline var framflyttad. Well thank yo for telling me! Lite irriterande, men känns bra. Fick litet uppvaknande på hur jag vill disponera rapporten. Kommer berätta mer om mitt ämne längre fram, men det handlar ju om att hålla det lite för sig själv än så länge så tio andra inte skriver precis samma.

Stundtals har jag behövt paraply idag, tack och lov är det ingen snö hemma iallafall. Det var det däremot lite i skolstaden...

Kommentarer:
Postat av: Mimi

Var nånstans pluggar du?

2009-03-10 @ 09:15:59
Postat av: Emmaria

Högskolan i Borås

Postat av: Lise-Lotte

Vad pluggar du?Jag pluggar till studie- och yrkesvägledare. Jag har precis skrivit B-uppsatsen.. .Jag är jättetrött på den. Nu är jag på praktik.

2009-03-10 @ 18:04:36
URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: Emmaria

Läser civilekonom med inr på marknadsföring, ska skriva c-uppsats så nu är det förarbetet som jag håller på med. Kommer nog också vara trött på den snart. Tack och lov börjar det "riktiga" skrivandet snart, hoppas det blir lite roligare.Kul med praktik! Det saknar jag på min utbildning..

2009-03-10 @ 18:50:05
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits