for spring

Läste lite gamla inlägg och såg den här listan. I brist på annat...

Skor: Först vill jag använda mina fransmockasiner, sedan ballerinas och sandaler!
Väska: Stora när det är skola, men annars lite mindre och roliga. På jakt efter väska (eller i plural!)
Jacka: Snart kappa, sedan kavajer!
Jeans: Smala, lite slitna men inte trasiga!
Shorts: Det är mer sommarplagg...
Kjol: Korta och söta, inte fler till knäna.
Klänningar: Raka, gärna låg markering (tänk 20-talsklänning) och färger
Toppar: Randigt eller enfärgat!
Koftor: Till allt, i olika färger och former. Vill ha en cerise och en i ljusare blå ton.
Solbrillor: Rayban-kopior i blått eller mina pilot-aktiga
Smycken: Armband, kanske halsband, i vår blir det nog broscher.
Färger: Rosa, blått och jeans (ingen färg, jag vet...)
Typiska kännetecken: Färgglatt. 
Runt halsen: Sjal antagligen, använder jag jämnt
Runt armen: Klocka och ett gäng armband
Naglarna: Allt som oftast rosa, ibland korall/orange.
Håret: Lite uppklippt igen, för lite mer självfall.

Åh vad jag längtar!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits