sof(f)ta

Igår orkade jag inte göra många knop när jag kom hem, idag har jag fått lite mer gjort. Känns skönt! TIsdagar är tv-kväll även om de program jag brukar följa åtta och nio inte går nu. Finns dock att titta på ändå. Köpte en vrålfin klänning förut. Tog några mobilbilder, kassa men den är så fin så jag kanske visar dem ändå. Upptäckte att skatteåterbäringen kommit, catshing! Vops så hoppade pengarna in på ett sparkonto. En sak ska jag köpa, annars ska allt sparas tills vidare.

Söta Ed och Jessica

Kommentarer:
Postat av: Matilda

var har du hittat den bilden? sjukt fin. Skulle vilja ha den på min blogg också. Är det okej om jag länkar till dej då?

Postat av: Emmaria

Sure, länka på bara! MInns så sällan var jag hittar bilder. Surfar runt, sparar och bloggar om det sedan.. Har bra minne gällande annat :)

2009-06-10 @ 13:51:37
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits