ovanligt trevliga

Det ringde hur mycket som helst på jobbet idag. Köer hela tiden jag var där. Lite stressande men ändå inte... Folk var dessutom ovanligt trevliga vilket underlättade! Helt slut ikväll, somnade till och med en stund. Något jag väldigt sällan gör. Är dessutom fortfarande trött så jag lär somna snart igen. Lite hes idag så jag hoppas det är bättre imorgon. Ganska jobbigt att prata så mycket när man är lite retlig i halsen.


Snygga Chloé röd på topp och tå!
Bild lånad från
Veckorevyn

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Ursäkta om du kanske redan har berättat det flera gånger tidigare, men jag är lite nyfiken på vad du jobbar med. Berätta gärna!

2009-01-08 @ 13:21:05
Postat av: Emmaria

Det är klart du får fråga! :)

Jag jobbar på ett inkassoföretag och tar emot samtal. Roligt men ibland ganska krävande, fast man lär sig med tiden.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits