onsdag

Blev visst inget mer bloggande igår. Var trött och seg igår så jag hängde mest i soffan och degade. Köpte även kurslitteratur och lånade en bok, men de ligger oöppnade. I'm bad. Ska läsa i helgen för det här är inte min grej riktigt. Det är lite filosofiskt i ämnet och jag är inget bra på det. Alla kan ju inte vara bra på allt...
Imorgon ska jag hänga med min brorson. Faster ställer upp! Ska passa honom, hoppas det ska gå bra men det tror jag nog. Sist var han så söt, min bror sa "Det blir ingenting med det" till mig. Och Filip som ibland uppprepar saker sa om och om igen "Emma, blir inget med det" och jag skrattade så jag höll på att ramla av stolen. Han såg störtallvarlig ut och sa det massor av gånger.. Such a sweetheart!

Katie i en schysst outfit.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits