kväll

Söndagkvällen är snart slut. Ny vecka väntar. Lite planer men hoppas också kunna ta det lite lugnt så jag inte blir sjuk.
Har myst med familjen idag, jag älskar min brorson men ibland har han så mycket vilja! Oftast brukar man lyckas locka fram ett leende, en kram eller en puss från honom men idag verkade han extra trött den lilla godingen.
Imorgon ska jag stickas i armen, nödvändigt ont. Tyvärr rör det mig inte alls längre, har lite för mycket vana antar jag...

Lugn och skön helg når sitt slut och ny vecka börjar. Nya tag kan jag ju inbilla mig att det blir!

Godnatt!


Ps. klarade min tenta i december! Wiho!!

Kommentarer:
Postat av: G. Camilla

harligt, grattis.

Postat av: Emmaria

Tack! Det kändes skönt :)

2009-01-19 @ 14:14:58
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits