Golden Globes

Startar måndagen och veckan med vackra klänningar som bars under nattens Golden Globes. Min favorit är, för ovanlighetens skull, Cameron Diaz. Hennes rosa klänning är snygg och passar henne riktigt bra!

America var söt i kortare klänning. Eva hade rött med släp och Olivia var riktigt fin i axelbandslös, fast det känns som jag sett hennes klänning förut...

Blake hade en härligt blå klänning, men jag är inte helt övertygad om modellen på henne... Vanessa körde på nude, lite trist, men fungerar ändå. Anne satsade på midnattsblått och lyckades riktigt bra!

Kommentarer:
Postat av: Mikaela

Gillar din blogg =)

Kika jätte gärna in på min blogg :)

kram

Postat av: Emmaria

Tack! :) Absolut, ska jag göra. Igen :) Kram!

2009-01-12 @ 21:30:07
URL: http://emmaria.blogg.se/
Postat av: Lia

Olivias klänning är väldigt lik denna som Emmy Rossum bar på Golden Globes för några år sedan http://images.broadwayworld.com/columnpic/gold22.jpg

Jag funderade också nämligen! :)

2009-01-14 @ 17:29:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits