2night

Nu sitter jag hemma i min soffa med mysiga rutiga pyjamasbyxor i rosa/svart. Har varit på jobbet på lite genomgång/grupparbete och afterwork. Trevligt var det absolut, men inte som förr i tiden. Sist vi hade motsvarande eftermiddag/kväll så stannade vi till den här tiden ungefär... Jag älskar verkligen det faktum att vi blir så engagerade som deltidsanställda, men vissa frågor blir lite svåra att ta ställning till då man inte jobbar fem dagar i veckan. Ska inte säga för mycket, men det känns ändå som att en del saker iallafall kom upp idag som var på tiden att de luftades. Fast det finns lite mer som borde sagts... Nåväl, det är ett himlans bra extrajobb jag har!!

Sneakpeak av mitt pyjamasklädda lår, min dator, soffa, puff och kudde.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits