tröttsamt

Har läst om det här "bloggbråket" som började med att Skugge kritiserade Ebba som i sin tur gav en snygg replik i Expressen. För det första så lever alla i olika verkligheter och när man inte har hela bilden så tycker jag man ska vara försiktig med att döma. För det andra blir jag lite fascinerad över att Skugge, som enligt egen utsago inte har någon tid över för att vara egoistisk utan bara fokuserar på sina barn, har tid att driva en blogg där hon tycker till och är lite ego. Hmm...
Att ifrågsätta Ebba som frontperson i 2,6-miljonersklubben blir ju också fel. Kärntruppen innehåller både mammor och icke-mammor, det är väl vettigt eftersom det är en blandad målgrupp de vänder sig till?!

Tröttsamt av Skugge att starta det här, men kred till Ebba som svarar snyggt.

Min verklighet är min och din verklighet är din! Vi är olika, är det inte det som är så härligt!?!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits