smile

Kan inte bli annat än glad av den här bilden! Den är från TopShop, på något vis... Trevlig fika med min gamla barndomskompis. Blir alltid glad när jag träffar henne. Såg en superfin kofta på Åhléns förresten. Ni som gillade H&M Trend-koftan med markerade axlar så har Åhléns en liknande som är lite nättare över axeln. Kan vara värt att kolla in, ett tips helt enkelt! Nu tittar jag på danska serie Sommer på ettan. Ja minsann på SVT, händer praktiskt taget aldrig.. Söt serie som får mig att längta till sommaren, danska serier är rätt bra faktiskt, Anna Pihl är ett annat exempel.

Kommentarer:
Postat av: Matilda

tack vilket tips!.. jag vill nämligen ha den H&M koftan men eftersom den bara finns på trendavdelningen. Och trend inte finns i Halmstad är detta ett alldeles utmärkt tips. Nu ska jag till Åhléns!

Postat av: Emmaria

Absolut ett tips att kolla upp tycker jag! Jag gillade den här bättre eftersom den är i en annan stickning och inte lika markerad i axeln. Det passade nämligen inte mig..

Den kostar 299kr och finns i svart och grått, vad jag såg iallafall.

2009-02-12 @ 14:19:39
URL: http://emmaria.blogg.se/
Postat av: Matilda

åh jag hann inte ut på stan idag.. men imorgon ska jag Åhléns genomsökas. en svart skulle passa alldeles utmärkt. och 299 är ju ett bra pris!..

2009-02-12 @ 17:32:38
URL: http://ombytlig.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits