onsdag

Vet inte varför men jag har fått för mig att det är torsdag idag... Onsdag är det ju! Usch, mår inte ett dugg bra i mina luftrör, precis som i somras. Det är som att ha ett skärp åtdraget över bröstkorgen och en obehagskänsla som inte går att förklara. Huja! Undrar om man kan få en resa till värme på recept?! Skämt åsido :)
Idag var jag med om en knasig grej på morgonen, det blev bråk på en buss jag hade hoppats åka med, den var full och jag åkte med en annan.. Iallafall, fick höra sedan att en passagerare ville slänga en tom takeaway mugg och då hände något... Det tutades från busschauffören och händer togs till! Galet! Himla skönt att slippa hamna mitt i det där.

Hade nog behövt min päls idag! Hu vad kallt det är!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits