lite av varje

Den här torsdagen har handlat om lite av varje. Började med att få sova lite längre än halv sju vilket varit tiden som gällt tidigare under veckan. Kändes helt ljuvligt! Sedan gick jag över till en kompis från skolan för att brainstorma och, så smått, påbörja ett arbete vi ska skriva. Lite kul att jag ändå pendlar dryga sex mil till skolan (en väg) och lär känna någon som bor två minuter ifrån mig. Small world!

Sedan har jag även hunnit med FreePort med min kära mamma. Himla mysigt, var ett tag sedan vi hängde såhär mitt i veckan bara hon och jag. Gjorde en hel del fynd faktiskt! Ett par kostymbyxor från Filippa K för 200kr, en munktröja från Cottonfield för 240kr och söta behå-toppar för 37,50kr resp 25kr där jag betalade enligt 3-för-2 principen. Blev en hel del kassar, men inte så himla mycket pengar som flög ändå... Väldigt nöjd med mina köp!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits