brist på kraft

Jisses, idag var jag verkligen trött. Somnade sittandes förut. Ajaj i nacken! Idag fick jag fullt av griniga människor i telefon. De lyssnar inte, upprepar bara samma saker (efterom de inte lyssnar), kommer med fåniga hot... Det väcks mycket tankar och åsikter när jag är på jobbet men försöker att inte skriva för mycket om det eftersom branschen jag jobbar i är lite av det sekretess-klassade slaget... Otroligt lärorikt iallafall!
Imorgon ska jag ägna mig åt skolarbete hela dagen! VIll helst bli klar med en uppgift så jag slipper det i helgen.

Kommentarer:
Postat av: G. Camilla

somnade sittandes, inte daligt :)

Postat av: Emmaria

Nej, jag vet, då är man trött!

2009-02-11 @ 11:10:42
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits