lista

Din stil i en mening: Skönt, klassiskt med detaljer.
Stilförebild: Inte en direkt, samlar inspiration i serier som Gossip Girl och Lipstick Jungle, på streetstylesidor eller candids på kändisar .
Vilket är ditt favoritmärke inför hösten: Det har jag inget.
Vilken/vilka är dina favoritbutiker inför hösten: Än så länge känns allt likadant och inte ett dugg spännande...
Vad inspireras du av: se ovan svar.
Vad tror du på inför hösten: Stickat, mysigt, välklätt och varierat.
Det bästa basplagget inför hösten: Koftor, favoritplagget nummer ett.
Vilka skor tror du på i höst: Ankelboots i olika varianter.
Vilka färger tror du på i höst: Dystra färger som svart och grått, men förhoppningsvis lite glada färger också.
En ideal höstoutfit: Stickad tröjklänning med fötterna i ett par boots och ett signaturhalsband.
Tre saker på höstens önskelista: Snygga ankelboots med rätt klack och pris, perfekta tröjklänningen och en cerise längra kofta.
Ditt senaste köp: Reafyndad långklänning hos Cubus (första köpet där nånsin!) och tröjan från GT med markerade axlar.
Do's and don'ts: Do: Kläder som jag trivs i som är min stil oavsett trend. Don't: Jag bär inte något för att det är en trend och håller mig borta från plagg i något otrevligt material som kliar eller irriterar huden.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits