tisdag

Back to life, back to reality.
Nåväl, min verklighet var ganska bra faktiskt. JObbade några timmar, tiden gick riktigt fort faktiskt. Sedan lunchade jag med en kollega, stoora sushibitar. Aldrig mer en 8:a på det stället!! Efter några ärenden där jag försökte finna en present till min älskade bror, utan lycka, provade jag sandaler, relativt dålig lycka det också. Några små turer till och jag begav mig hemåt. Sedan blev det långpromenad i skogen bakom där jag bor, en bra bit bakom! Blev en rejälv promenad och jag skulle aldrig gå så långt själv. Folk är knasiga i joggingspåret om  ni inte upplevt det själva!

Kan inte låta bli att lägga upp den här bilden. Beyonce klär i en ganska snygg jacka, men dess pris!?! Det är löjligt och pinsamt rent ut sagt. Om man har råd att lägga så mycket på en jacka, då har man ALLDELES FÖR MYCKET pengar. Därmed basta.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits