sol

Nu lyser solen. Själv sitter jag här och degar. Nu satte jag på tv:n och upptäckte att danska serien Nynne går i repris. Kul! Jag gillade den. Uppfriskande med annat än amerikanska serier.
Fick någon konstigt energi så jag gick och slängde återvinningen. Tittade in i cykelrummet, som alltid, för att kontrollera att cykeln stod där den skulle. DÅ upptäckte jag att någon försökt sno min cykelkorg!! Pappa har satt fast den med någon slags plastgreja och den var avskuren och låg bredvid på marken. Det oroade jag mig för att det skulle hända ute på stan men inte i mitt eget cykelrum!! Irriterande! Tack och lov fick de inte med den, man får kämpa lite nämligen! Tog med den upp i lägenheten. Får be pappa sätta på den igen, med flera plastgrejer den här gången!

Kommentarer:
Postat av: G. Camilla

tröttsamt, vart ligger problemet i att köpa en egen cykelkorg =)

Postat av: Emmaria

Mycket tröttsamt! Ja, hur svårt är det att köpa en egen?! :)

2008-09-11 @ 14:53:00
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits