kate moss+topshop

Ytterligare en Kate Moss for TopShop kollektion har nått butikerna. Jag har inte varit särskilt imponerad någon gång, det jag gillat på nätet har inte motsvarat förväntningarna i verkligheten. Utan att se det live så gillar jag dock den mörkblå koftan med hjärtan på, men så älskar jag ju koftor också! Klänningen i mörkblått är i min favoritmodell. Väldigt söt! Fast den där modellen är lite knivig att få till, jag har hittills bara stött på klänningar som blivit alldeles för stora och hängiga=inte fint!

bilder topshop.com

Kommentarer:
Postat av: susanna

ja men se där! de två plaggen tyckte jag också var superfina. Man kanske skulle ta en sväng och kolla in dem:) Jag brukar läsa din blogg, men inte kommentera så jag passar på att lämna en liten hälsning! Jag bor också i Götet och tycker därför det är lite extra kul att läsa här inne. Hoppas du snart blir frisk, det är så trist att gå runt och vara hängig!

2008-09-11 @ 01:18:06
Postat av: Emmaria

Precis, hade gärna lagt vantarna på koftan, men man får väl se hur den är i verkligheten!

Vad kul att du också bor i Göteborg. Förstår vad du menar, gillar också att läsa om dem som bor i samma stad :) Kul att du kommenterade idag! Tack, hoppas bli frisk snabbt, orkar verkligen inte vara sjuk!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits