90210

Kunde inte hålla mig så nu har jag spanat på del 1 av 2 på premiären av spinoff-serien 90210. I like it! Det roliga är att de gjorde en del likheter till originalserien. Themesongen är samma i grunden med lite tuffare sound.

Sedan är det en ny familj som flyttar till stan från Kansas, med två barn, en tjej och en kille! Coincidence?!!
Nästa grej är att man får se en kort snutt av en tjej som ska vara Andreas dotter Hannah Zuckermann, fast hon verkade inte vara en av de stadiga i serien. En som däremot är fast karaktär är Kelly och Davids syster Erin. Och så är Kelly med också.
Vi får väl se om någon svensk kanal tar in serien, och om den håller i USA! Läste på två olika sidor, den ena hade bara negativa recensioner medan den andra hade uteslutande positiva. Säger ju inget egentligen...

Kommentarer:
Postat av: donnasandra

Hehe då kanske man får se det då :-P Hade inte Dylan en syrra eller något också?

Postat av: Emmaria

Kul att du säger det, för jag tror faktiskt att hon som spelade hans syster i orginalet spelar Andrea's dotter den här gången. What goes around.. typ! :)

Jag gillade den, men är ju lite av en tv-junkie också!

2008-09-03 @ 23:50:09
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits