x-mas

Verkar som att julen är på väg, åtminstone om man ska tro detaljhandeln. Var inne på Åhléns, innan jag tog det dumma beslutet att ta bussen hem (istället för spårvagn som inte berörs av köer), på mittvåningen (sen när har Åhléns Nordstan tre våningar?!) var det fullet med juldekorationer. Såå tidigt! Det är ju två månader kvar. I år är en osäker jul. På något vis skulle jag faktiskt gärna åka bort. Fast det lär det ju inte bli. Vet knappt om jag orkar ta upp ämnet som sist skapade ganska mycket konflikter....
Något som däremot gör mig lite småglad är att det är fritt fram för glögg och julmust! Mmmys!

bild zarahome.com

Kommentarer:
Postat av: Frida

Nänänä, det är (nästan) bara en månad till advent och det är då julen börjar ser du ;)

Postat av: Emmaria

Jamen det är lagom! Inte i oktober :)

2008-10-23 @ 12:06:56
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits