vrålåk

Okej, vrålåk är väl ett av de fulare orden, men det känns bra att använda här ändå. Kolla in den coola Audin Lauren fått provköra. En Audi R8 är det visst. Schysst att få provköra en sådan bil. Jag älskar att köra bil, kan inte motorer och sådant, men fattar att den här nog vore nice att testa!

Har ni körkort?

Jag har det, har haft ett bra tag. Skulle förklara för en på jobbet att jag var äldre än de trodde (vanliga visan...) och sa att det är närmare till att jag får nytt körkort än att jag tog det. De fattade inte. Sjävl ser jag fram emot att få byta ut mitt förfärliga kort!

Kommentarer:
Postat av: emma

jag har körkort och har haft det sedan fyra år tillbaka i november :)

Postat av: Emmaria

Schysst, visst är det kul att köra!?!

2008-10-12 @ 13:52:33
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits