sporty me

Haha, sportig och Emma i samma meing, njae kanske inte. Här är iallafall mina två favoriter när det kommer till att röra på kroppen. Mitt tennisrack. Prince trots att P:et inte syns längre. Tyckte det var så snyggt när jag fick det! Funkar fortfarande riktigt bra.

Och min cykel såklart! Jag älskar min cykel! Sedan jag fick den i somras har jag cyklat bra mycket mer än jag gjort tidigare på nästan tre år i stan. Living dangerously när jag tar kort samtidigt som jag cyklar. Kul att cykeln på cykelbanan kom med på bild också!

Kommentarer:
Postat av: G. Camilla

usch får så dåligt samvete när jag läser din tennis och cyklande hela tiden =) jäkla soffpotatis man blivit själv! Men kanske ska använda det till att motivera mig själv lite. Men håller med om det du skrev häromdagen om att träna på morgonen, helt slut är man hela dagen, tunga ben och hela köret. Men det är skönt att få det gjort.

Postat av: Emmaria

Känn inte så! :) Jag är bara så nöjd att jag äntligen kommit igång. Rutinen i min träning har saknats i ett drygt år.. Så nu är jag nöjd över den positiva vågen. Träning är alltid bäst efteråt! :) Fast tennis är faktiskt kul under tiden också.

2008-10-27 @ 00:21:36
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits