pose with P

Snart står jag på tennisbanan i liknande pose som Kirsten gör på bilden från filmen Wimbledon. Samma märke på våra racket faktiskt! Minns när jag bytte rack, vilken skillnad! Ska bli härligt med tennis idag. Piggar upp en grå och höstig fredag. Idag är det lön förresten! Wiho. Trots att jag sparar varje månad så är jag inte helt nöjd med hur jag fördelade vissa av mina pengar förra lönemånaden. Nej, nu ska jag tänka ytterligare innan jag drar fram kortet. Och jag är inte ens slösaktig! Blir en del kurslitteratur nu också eftersom nya kurser börjar nästa vecka. Ska förresten se om jag hittar dem på nätet. Förra kursen fick jag boken efter tre-fyra veckor och det är inte direkt en bra början.

bild via google.se

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits