höst nu?

Ny månad och det är officiellt höst. What can I do?! Acceptera helt enkelt.
Kanske borde ta en rensning i garderoben och hitta inspirerande kläder att använda? Fast framförallt behöver jag städa undan alla sommarskor. Min skohylla är överfull! Värst på sommaren, fast om man säger såhär, det är tur att det bara är mina skor som ska få plats! Ibland funderar jag på hur jag skulle kunna bo med någon. Jag har massvis med saker och gillar när saker är på mitt sätt, fast å andra sidan är det inte dumt med sällskap! För och nackdelar med allt, precis som med hösten!

bild style.com

Kommentarer:
Postat av: Cicci

Ja, det är ju så det är. Men man får väl försöka se till höstens alla fördelar istället ;)

Postat av: Emmaria

Haha, ja man får väl göra det! Vilka de nu är... :)

2008-10-01 @ 17:55:28
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits