glitter

Köpte lite bijouteri i lördags. Köper sällan smycken och hårgrejer, men i lördags hittade jag två saker, inne på Glitter, som jag verkligen gillade. Dels ett halsband med en rosett, som jag sett på Malin och gillade. Enkelt och sött! Det andra var ett hårspänne med pärlor på. När jag tycker det är trist med hårband varierar jag gärna med ett hårspänne. Favoriterna köpte jag på Seophora i Paris när jag gick i trean på gymnasiet, men de lever fortfarande. Fast jag "tappar bort" dem lite då och då...


Kommentarer:
Postat av: Anna

Jag råkade skriva min kommentar på fel inlägg. Här skulle det stå fint!

2008-10-30 @ 18:17:03
Postat av: Rebecka

Skitfint med pärlor till ljusblont hår! Verkligen classy!

2010-03-30 @ 08:35:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits