onsdag

Klar himmel och sol. Härligt! Det ger lite energi iallafall. Tyvärr är det ju svinkallt ute ändå... Kanske borde börja använda fyndet från farmor snart ändå!? Får se. Nu översätter jag en text jag skrivit, sedan ska jag åka till skolan på handledning. Får se hur länge jag blir kvar. Är förhoppningsvis relativt snabbt avklarat. Imorgon blir det heldag i skolan, då lär jag nog somna snabbt på kvällen, skulle dock behöva komma till stan lite tidigare för ett jobbmöte. Inte obligatoriskt, men det brukar vara bra att delta i dem.

Kommentarer:
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

här är det svinkallt och jättedimmigt..varit dimma i två dagar nu.

Postat av: G. Camilla

Du verkar verkligen flänga fram och tillbaka mycket.

2008-11-05 @ 18:41:57
URL: http://gladyscamilla.blogg.se/
Postat av: Emmaria

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer: Hoppas solen lyser på er imorgon!



G.Camilla: blir så när man pendlar till skolan :) Är tacksam att det inte blir mer än två-tre gånger i veckan!

2008-11-05 @ 22:24:51
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits