lördag..

Har på Spotify hela tiden nu faktiskt, riktigt bra musikprogram! De flesta låtar jag vill ha hittar jag. Emmas playlist är ganska blandad men med mycket bra musik! Såklart :) Just nu lyssnar jag på TI feat Rihanna med Live your life. Riktigt bra.

Lördag ja, lite halvkass sådan än så länge. Vill ju bara bli frisk! Önskar jag hade toppenbra immunförsvar och inte blev sjuk så länge av en förkylning. Känns så löjligt...

Har fixat så jag har lite kul att titta på. En helt ny (för mig alltså) serie som jag ska kolla på. Pushing Daisies. Hoppas den är bra. Har sett första avsnittet på nätet innan, men nu ska jag kolla ordentligt.

90210 filmar på stranden, UGGsen är på, såklart!

Kommentarer:
Postat av: G. Camilla

Ah Pushing Daisies, en riktigt gullig liten serie som i alla fall får mig att må bra, inga stora intriger på så vis att man får ont i magen (känslig). Gillar den mer och mer hela tiden, i början var det en vanesak eftersom jag egentligen inte tycker om för mycket overkligt osv. Hoppas du får en mysig kväll och att du blir friskt snart igten.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits