vackert

I säsongsavslutningen av Gossip Girl var det Blair som hade den finaste klädseln på det stora eventet som skedde. (Försöker att inte ge några spoilers.) Hennes frisyr var väldigt fin, speciellt med hårbandet med blomman. Det här i någon form tycker jag vore vackert till en brud. Jag gillar inte de traditionella uppsättningarna så mycket. När jag drömmer om mitt, eventuellt, kommande bröllop så tror jag att jag skulle vilja ha mjuka lockar i halvt uppsatt hår. Ingen uppsättning. Men jag hinner nog ändra mig, om jag nu hittar drömprinsen att gifta mig med! *håller tummarna*

Kommentarer:
Postat av: Frida

Jag älskar verkligen hennes klädsel. Precis mina färger!

Postat av: Emmaria

Det är itne alls mina färger, men jag gillar det ändå! :)

2008-05-22 @ 23:19:14
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits